טכנולוגיית Posturepedic

מיטה מתכווננת מומלצת – תשדרגו את חווית השינה

מיטה מתכווננת מומלצת – תשדרגו את חווית השינה

מחפשים דרך לשפר את חווית השינה שלכם? בואו לגלות את המיטות המתכוונות הנוחות של סילי. הכנסו לגלות עולם

סוגי מזרנים – איזה סוג של מזרן מומלץ לקנות?

סוגי מזרנים – איזה סוג של מזרן מומלץ לקנות?

מה צריך לדעת לפני שרוכשים מיטות זוגיות?

מה צריך לדעת לפני שרוכשים מיטות זוגיות?

איך רוכשים מיטות זוגיות מתכווננות בצורה חכמה? שאלנו את המומחים

איך בוחרים כרית?

איך בוחרים כרית?

בואו לקרוא קצת מהטיפים שלנו לבחירת כרית לשינה טובה ואיכותית יותר

מזרנים זוגיים – כי אין כמו להתפנק בשניים

מזרנים זוגיים – כי אין כמו להתפנק בשניים

מחפשים כזוג לרכוש מיטה זוגית? איך ניתן להתאים את מיטה אחת לצרכים של שני אנשים?

מדוע חשוב לבחור את המיטה המושלמת

מדוע חשוב לבחור את המיטה המושלמת

איך בוחרים את המיטה הטובה ביותר? אצלנו תוכלו למצוא מגוון סוגי מיטות איכות, היכנסו לקרוא

סוגי מזרנים – איזה סוג של מזרן מומלץ לקנות?

סוגי מזרנים – איזה סוג של מזרן מומלץ לקנות?

?יש מבחר גדול של סוגי מזרנים- קשים, רכים, קפיצים, ללא קפיצים ועוד... איך בוחרים? מה מומלץ

מזרנים לשינה טובה ומתוקה

מזרנים לשינה טובה ומתוקה

רוצים לישון כמו שצריך? מחפשים את המזרן האולטימטיבי? מזרני סילי - לשינה טובה ומתוקה. היכנסו לקרוא

המדריך לבחירת מיטות

המדריך לבחירת מיטות

מתלבטים איזו מיטה הכי מתאימה לכם? מבין היצע המיטות, מה הכי כדאי לבחור? חברת סילי תעזור לכם בכל צעד

טכנולוגיית Posturepedic
מזרנים איכותיים, בריאים לגב לחוויית שינה מיטבית - רק בסילי
קטלוג מזרנים לרוב כולל את ה - best of the best שיש לחנות ריהוט להציע. המזרנים הטובים ביותר, לצד נוצרים רבים וטובים נוספים כמו מיטה מתכווננת לנוער, מזרנים למיטה מתכווננת, והרשימה עוד ארוכה. אנחנו בסילי עומדים במלוא מובן המילה מאחורי המושג best of the best, ורואים את זה. לא לחינם שמה של טכנולוגיית הPosturepedic האייקונית של סילי הפכה לשם דבר ומוכרת בכל העולם.
היא מצליחה לזקק את כל הידע של עולם השינה, שנים על גבי שנים של מחקרים, דורות על גבי דורות של פידבקים למזרנים שלנו, ולמזג את כולם במזרן אחד. רוצים להבין למה כולם מדברים על קטלוג מזרנים של סילי? המשיכו לקרוא.
מזרנים איכותיים מבית סילי - כי על איכות לא מתפשרים
חשבו על כך לרגע. כשאנחנו קונים מיטה עם אחריות ל - 10 שנים כמו שיש בסילי, אנחנו צפויים להעביר בה כשלוש שנים ואף יותר. כן, שלוש שנים שמצטברות להן על גבי המיטה.
שלוש שנים שבהן כל הגוף שלנו, כל כובד משקלינו, נתון לחסדי המיטה. אם ככה, לא נרצה ששלוש השנים הללו יעברו עלינו בנעימים? לא נרצה להשקיע את כל המחשבה והמחקר? מובן שכן!
לשם כך תוכלו להכיר את הטכנולוגיה של סילי שכבר הפכה לסימן רשום – ה - Posturepedic. הטכנולוגיה הזו מביאה איתה 20% יותר סלילים מאשר אצל המתחרים, על מנת לתת לכל חלק בגופכם את התמיכה המקסימלית שמגיע לה. כאמור, כשמדובר בשנים שמצטברות להן יחד, זהו עניין קריטי.
בין אם אתם מצויים בהליך חיפוש של מיטה מתכווננת לנוער כמו דגם Slim האהוב, מזרנים למיטה מתכוונת, מזרנים כמו Ritz או Hyatt או כל מוצר אחר מבית סילי, מובן לחלוטין שלא תרצו להתפשר על האיכות.
אין לכם שום סיבה להתפשר, לא כשהטוב ביותר נמצא במרחק נגיעה. עדיין לא בטוחים, גם אחרי דקות ארוכות בחלל התצוגה בהן תשתרעו לכם בכיף על גבי המיטות שלנו? לגיטימי לגמרי, בסופו של דבר מדובר בהחלטה שצריך לקבל בשיא הזהירות והאחריות. מוזמנים לקבל את המזרן ללא פחות מ-99 לילות של ניסיון, כדי שתוכלו לישון טוב בלילה, תרתי משמע.
אין ספק שבחירה מושכלת במותג ובמזרנים איכותיים יכולה להקנות לכם את השקט הנפשי שאתם כל כך זקוקים לו. המותג סילי, מותג מס' 1 באמריקה, הוא בדיוק כזה – ככה זה כש - 130 שנה מדברות בעד עצמן.
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"he","position":"left","leadColor":"#146ff8","triggerColor":"#146ff8","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"right","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":15,"triggerOffsetY":90,"mobile":{"triggerSize":"small","triggerPositionX":"right","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":15,"triggerOffsetY":90,"triggerRadius":"50%"}}